КЛАСНЕ КЕРІВНИЦТВО
Класний керівник творить найбільше багатство суспільства – Людину.
Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, у якому кожна дитина пам'ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.
![]() |
5 клас 1 вересня 2016 року |
![]() |
27 січня 2017рік (Свято пятикласників) |
![]() |
НВП - 2018р. Загін "Пізнайко" |
Новий рік 2018 ( 6 клас) |
![]() |
Щаслива мить... |



УКЛІН, ТОБІ МАТУСЮ
РІДНА!
(До Дня матері)
Ведучий
У травні, коли прокидається від сну природа, коли дзвенить у блакиті
пташиний спів, теплий весняний вітерець приносить до нас свято - День матері.
Ведуча
Воно схоже на ніжну травневу квітку, від якої не хочеться відводити очей.
Свято прийшло до нас із забуття, переживши нещадні заборони, й повертає нас
душею до давніх традицій, щоб ми вміли проносити крізь усе життя шану до
матері.
________Пісня________Аліна Гросу "Мама"__
Ведучий
Мама... Усе найрідніше, найдорожче, наймиліше увібрало в
себе це дивовижне, сонячне слово. Матінка... Уся гордість світу — від неї. Без
сонця не цвітуть квіти, а без матері немає ні поета, ні героя... Матуся —
найдорожча в світі людина.
Ведуча
Із нею ми відкрили для себе світ.
Перші кроки зроблено, тримаючись за мамині надійні руки. Перша пісня — мамина.
Першу іграшку подала мама, і перша порада теж мамина. Наша мама найдорожча,
найкраща та єдина. Мама ласкава, ніжна та добра. Вона завжди поруч.
Моїй Мамі
Вірш________________________________________
Моїй Мамі
Люблю весну, люблю весняне сонце,
Як холодно дзюркочуть ручаї.
Люблю тебе, ти дивишся в віконце
І руки відчуваю я твої.
Люблю тебе, моя хороша мамо,
Я котики поставлю на столі...
Люблю тебе, моя хороша мамо,
Найкращої не знайдеш на землі.
Людмила Шкарупа
Люблю весну, люблю весняне сонце,
Як холодно дзюркочуть ручаї.
Люблю тебе, ти дивишся в віконце
І руки відчуваю я твої.
Люблю тебе, моя хороша мамо,
Я котики поставлю на столі...
Люблю тебе, моя хороша мамо,
Найкращої не знайдеш на землі.
Людмила Шкарупа
Ведучий
Мама! Мати! Матуся! Скільки
спогадів, тепла та ласки приховує це магічне слово, бо називає людину, чия
любов не знає меж. Це перше слово, мовлене нами, на все життя залишається
дорогим у серці. У хвилини радості й печалі пташкою надій злітає з наших уст,
тамує біль.
Ведуча
Слово «мама» росте з нами тихо,
як ростуть дерева, сходить сонце, розквітає квітка.
_________________Пісня-кліп "Мамочка, моя"_________________
Ведучий
Слово «мати»... Вічне й
неповторне, як світ. Де б ми не були, що б не робили, матуся завжди освітлює
наш шлях своїм ніжним серцем, відданим своїй дитині.
Ведуча
Вона завжди поруч — і в дні важкі, і в дні, на щастя щедрі.
Учні представляють своїх мам, показуючи презентації, і
для кожної читають вірша.
1.
Низький
уклін тобі, кохана,
В цей день великий, люба ненько,
За ті важкі години ранні,
За золоте твоє серденько,
Що все віддало в любім зриві,
Щоб тільки ми були щасливі!
2.
Як
можна забути ту пісню, що мати
Співала малому, коли засинав?
Як можна забути ту стежку до хати,
Що босим колись протоптав?
3.
І
я припадаю до неї вустами,
І серцем вбираю, мов спраглий води.
Без рідної мови, без пісні, без мами
Збідніє земля назавжди.
4.
Мама!
Найдорожче слово в світі.
Де б не був ти, що б ти не робив,
Та вона завжди твій шлях освітить
Ніжним серцем, відданим тобі.
5.
В
дні сумні та в дні, на щастя щедрі,
Мама буде у житті твоїм.
Так живи, як мама, щиро й чесно
І, як мама, лиш добро твори!
6.
Пам'ятаймо,
любі діти,
Пам'ятаймо завжди з вами,
Що для вас у всьому світі —
Найдорожчі наші мами.
7.
Радість
маєш чи тривогу —
Серце мами завжди з нами,
Де сини її та дочки,
Завжди там вона думками.
Ведуча
Чоловік стає на коліна тільки в трьох випадках: щоб напитись із джерела,
зірвати квітку для коханої та щоби вклонитися матері.
Учень
(підходить до своєї мами, стає на коліна).
І я низько вклоняюся вам, тому що ви — жінка. Це ваші руки, мамо, дали
нове життя, це ваші безсонні ночі зробили з безпорадного крикуна безстрашного
юнака. Це ваше велике терпіння, ваші руки й ваше серце виховали з дівчаток і
хлопчаків прекрасних і благородних дівчат і юнаків. Це ваші турботи, ваш труд,
ваша любов благословила мене та моїх братів на подвиги в ім'я життя на землі.
Кліп____Катя Бойко «Дякую, тобі мамо»_
Ведучий
І скільки б тобі не було років — п'ять чи п'ятдесят, тобі потрібна мати, її ласка, її погляд. Чим
сильніша твоя любов до матері, тим світліше і радісніше твоє життя.
Вірш ______Погляд матері…_
Погляд матері…
Куди
б не йшов, не їхав би куди.
Який
тягар не ніс би за плечима.
На
мене мати дивиться завжди,
Печальними
і чистими очима.
Теплом
очей тих завжди дорожу.
До
них лечу, неначе птах у вирій.
Я
образ матері в собі ношу.
Як
вічний скарб збережений для себе.
Хай
проживу на світі років сто,
Побачу
сотні поглядів навколо.
Але
ось так, як мати вже ніхто,
На
мене не подивиться ніколи.
Моя
матусю, вибач за усе:
За
неувагу і синівські болі.
Мені
твій образ завжди принесе.
Благословення
на життя і долю.
Від
тебе я нічого не втаю,
І
лицемірить думку не примушу.
Завжди
в твоєму погляді стою.
І
в ньому власну очищаю душу.
Ведучий
«Три біди є у людини: смерть, старість і
погані діти», — говорить українська народна мудрість. Старість неминуча, смерть
невблаганна — перед нею не можна зачинити двері, а від поганих дітей не можна
вберегтись, як від вогню. І це залежить не тільки від батьків, а й від дітей.
Тож завжди намагайтеся бути слухняними і не завдавайте їм прикрощів.
Ведуча
Наші мами! Сьогодні ми низько
вклоняємося вам за ваші нестерпні муки, в яких народжуються нові життя; за ваші
безсонні ночі, коли ви сиділи над нашими колисками; за ваше велике терпіння,
ніжні руки і гарячі серця.
1.
Це
ваша повсякденна турбота і невтомна праця, ваша палка любов благословляють нас
у дорогу життя. Здоров'я і щастя вам, наші любі мами!
2.
Ми
вам даруємо ці квіти! За материнську лагідність, За щирість і добро, За все, що
нам даруєте, За ніжність і тепло
Пісня "Мамині руки" 
Виховна
година
Дитина має право на права
Мета:
·
Ознайомити учнів з нормативно-правовими актами захисту
прав дитини у світі та Україні;
·
Проаналізувати права та обов’язки дітей в Україні;
·
Виховувати відповідальність за свої дії в суспільстві.
Хід виховної години
Дитинство – найважливіший самобутній
і неповторний період у встановленні людини. Саме в цей період людина потребує
найбільшої уваги та захисту. Ми піднімемо болючу для сучасного суспільства
проблему – захист прав дитини. Вирішення її залежить не стільки від державних,
соціальних чи наукових програм, а від оволодіння правовими знаннями, навиками
та цінностями кожним з нас, як дорослих, так і дітей.
Презентація «Правовий захист дитини»
Конвенція містить повний перелік прав дитини: на
життя, на ім’я, на набуття громадянства, на піклування з боку батьків, на
збереження своєї індивідуальності, право бути заслуханою у ході будь-якого
розгляду, що стосується дитини; право на свободу совісті та релігії; право на
особисте та сімейне життя; недоторканість житла; таємницю кореспонденції; право
користуватися найдосконалішими послугами системи охорони здоров’я; благами
соціального забезпечення; на рівень життя, необхідний для її розвитку; на освіту;
на відпочинок; на особливий захист: від викрадень та продажу, від фізичних форм
експлуатації, фізичного та психічного насильства, участі у військових діях;
право на вжиття державою всіх необхідних заходів що до сприяння фізичному та
психічному відновленню та соціальній інтеграції дитини, яка стала жертвою
зловживань або злочину.
Презентація «Дитина потребує захисту»
Знати свої права і обов’язки –
значить уже наполовину володіти ними. Будь ласка зачитайте по черзі права та
обов’язки дітей.
Учні класу по черзі читають права та обов’язки дітей.
Презентація « Мої права та обов’язки».
Наше завдання не лише знати й
уміло використовувати свої права, але й виконувати всі свої обов’язки. І тоді в
нашій державі завжди пануватиме мир, справедливість і добробут.
Хочеш людиною справжньою стати
Наші закони навчись поважати.
Навчись їх виконувать завжди і всюди
Тоді і тебе поважатимуть люди!
1 вересня - День знань
![]() |
7 клас |
![]() |
7 клас 1вересня 2018р. |

Тема: Друг — це означає другий я!
той сам собі заклятий ворог.
/ Шота Руставелі /
Людина з друзями — степ із квітами,
а людина без друзів — жменя попелу.
/Прислів'я/
Мета:
учити
дітей сприймати різні життєві ситуації, аналізувати їх і знаходити шляхи виходу
з них; виховувати у дітей правильне ставлення до таких понять, як «друг»,
«дружба»; розвивати в учнів загальнолюдські чесноти.
Учитель.
Учитель.
Сьогодні ми проводимо
виховну годину на тему «Друг — це означає другий я!». Ми поговоримо про дружбу
як одну із загальнолюдських чеснот, спробуємо усвідомити значущість слова «друг»,
з'ясувати, яке значення дружби у житті кожного з вас.
Створення законів дружби.
Кожна країна має свої закони, наша
школа теж має певні закони, правила. Так само і справжня дружба має свої
закони, які потрібно не тільки знати, а й дотримуватись.
1. Не залишай друга в біді.
2. Дружба випробовується не тільки в
радості, а й у нещасті.
3. Дружба духовно збагачує людину.
4. Друг стає частинкою тебе самого.
5. Дружба й егоїзм – несумісні.
6. Дружба – це насамперед віра в людину.
7. Дружба учить відданості, любові.
8. Дружба виховує почуття
відповідальності.
9. У дружбі людина глибше пізнає себе.
Відео «Корисні підказки Справжній друг»
Ведучий
Дружба —
це близькі стосунки, засновані на взаємній допомозі, прихильності, спільності
інтересів, смаків, поглядів, життєвих цілей. Без друзів у наш час важко жити на
світі.
Ведуча
Послухайте найкращі дитячі вірші
про дружбу та ще раз переконайтеся: щирий друг — то найцінніший скарб.
Слово
учням 5 класу ( вірші про дружбу та
друзів).
Ведучий
Справжній друг — подарунок долі та найбільша удача в житті. Нестримний
сміх, захоплюючі історії, сокровенні таємниці й лише вам зрозумілі словечка — з
другом завжди є про що поговорити, кого згадати і чим розважитись.
Ведуча
Як часто
ми недооцінюємо значення справжньої дружби у нашому житті. Вірний друг завжди
підтримає, розділить миті радості і розрадить у миті суму. Веселий жарт та
кілька цікавих історій — і ось Твої губи вже розпливаються в нестримній
посмішці.
Павло Глазовий ФАЛЬШИВІ
ДРУЗІ,
Ведучий
Про дружбу написано багато прислів’їв та приказок. Зараз ми пограємо в гру, яка має назву «Закінчи прислів’я».
Ведуча
Умови гри: на картках написані прислів’я, вони поділені на дві колонки.
Початок кожного прислів’я записаний зліва, а продовження (закінчення) прислів’я
- справа. Вам необхідно з’єднати стрілкою початок прислів’я і його правильне
закінчення та зачитати їх.
Гра «Закінчи прислів’я».
Людина без друга…
|
таке
й життя проведеш.
|
Як будемо у дружбі жити…
|
а
людини — в дружбі.
|
Без вірного друга…
|
а знайдеш — тримай.
|
Нових друзів наживай…
|
нас нікому не зломить
|
Дружба - …
|
старих не забувай
|
Друга шукай, …
|
найбільший скарб
|
Сила птаха в крилах…
|
як дерево без коріння
|
Яку дружбу заведеш, …
|
велика туга
|
Правильні прислів’я
Людина без друга як дерево без коріння
|
Як будемо у дружбі жити нас нікому
не зломить
|
Без вірного друга велика туга.
|
Нових друзів наживай старих не забувай.
|
Дружба - найбільший скарб
|
Друга шукай, а
знайдеш — тримай.
|
Сила птаха в крилах а людини — в дружбі.
|
Яку дружбу заведеш, таке й життя проведеш.
|
Презентація «Прислів’я та приказки про дружбу».
Ведучий
Друзі можуть допомагати один одному у навчанні, вони проводять разом багато
часу, відпочивають разом, часто бувають удома один в одного, довіряють усі
таємниці. Дружба нерідко допомагає змінитися комусь на краще, друг повинен
позитивно впливати на друга.
Ведуча
Щоб зав'язалася дружба, важливо бути відвертим з іншими, не приховувати від
них себе справжнього. Для міцної дружби такі відверті бесіди набагато важливіші
за обдарованість, красиву зовнішність, відоме прізвище.
Казка «Батьківський заповіт»
Казка «Батьківський заповіт».
У казці розповідається про батька, який перед смертю
покликав своїх синів, дав їм по гілці у руки і попрохав їх переламати. Сини
виконали батькову волю і переламали ці гілочки. Тоді батько зібрав ті гілочки
докупи, перев’язав їх і знову попросив зробити те саме, але сини не змогли
переломити цей оберемок. Тоді батько сказав: «Ось так і в житті кожного з вас
окремо легко скривдити, образити, а якщо ви будете разом, то ніякі вороги вас
не зламають і всі негаразди ви легко здолаєте»
Хай і наш оберемок гілочок стане символом єдності нашого
класу, символом дружби.
Танець____________________________
Ведучий
Міцна дружба об’єднує зовсім різних за характером і віком людей: боязких із
товариськими, молодих з літніми, не надто кмітливих з дуже розумними, зовнішньо
непривабливих з дуже гарними. Вони доповнюють один одного і їх завжди поєднує
одне — відкритість. В людині приваблює її щирість і неповторність.
Ведуча
По-справжньому щасливі люди
поводяться вільно, природно, розкуто, не намагаються під лаштувати друзів під
себе або чимось вразити інших. Нехай ваші друзі почуваються з вами вільно,
залишаючись самими собою. Щаслива людина приймає інших такими, які вони є, з
усіма їх слабостями й вадами.
Гра
2. Гра «Доповнити слово ».
Для гри запрошую учнів 6 класу. Умови гри: я буду зачитувати вам речення з вірша, ви повинні доповнити останнє слово в кожному реченні. Доповнювати будем по черзі.
Для гри запрошую учнів 6 класу. Умови гри: я буду зачитувати вам речення з вірша, ви повинні доповнити останнє слово в кожному реченні. Доповнювати будем по черзі.
1. Щоб могли ми гарно жити,
Треба вчитися... (дружити). |
6. Друг нас може захистити
Може з класом ... (помирити). |
2. А не кидатись словами,
Щоб не стати ... (ворогами). |
7. Друг не стане кепкувати
І на людях нас... (повчати). |
3. І запам’ятай собі —
З другом легше у... (журбі). |
8. А як сварять всі навкруг —
Йде на захист справжній... (друг). |
4.Друг нас виручити може,
У біді він ... (допоможе). |
9. І ніколи не забудь!
Й ти для друга — вірним... (будь)! |
5. А як пісня, жарт чи сміх —
Радість ділиться на... (всіх). |
10. Й ще одне запам’ятай:
Друзів ти... (не забувай)! |
Ведучий
Пам’ятайте, що запорука щастя, як і дружби — це наша готовність жертвувати
собою, своїм часом. Щоб мати справжніх друзів, мало лише хотіти, чекати цього.
Встановлювати дружні взаємини — це те саме, що й учитися їздити на велосипеді.
Ведуча
Лише знання тут не допоможуть. Важливо намагатися застосовувати їх і не
впадати у відчай, навіть якщо нас спіткає невдача. І якщо ви уже вирішили
знайти справжніх друзів, тоді виявляйте безкорисливість і самі будьте другом.
Частівки про дружбу
А тепер давайте побудуємо «коло дружби». Кожен бере за руку свого сусіда і
називає своє ім’я.. Коли утвориться коло, скажемо «Будьмо друзями»
Пісня «Справжній
друг»

ЖІНКА МАЄ ПРАВО БУТИ ЩАСЛИВОЮ
Виховний захід, присвячений Міжнародному жіночому дню
Мета:
- ознайомити учнів з історією виникнення Міжнародного жіночого дня, з проблемами жінок у сучасному світі;
- розвивати розуміння ролі жінки у суспільстві, у вихованні підростаючого покоління;
- виховувати повагу до матерів, відповідальність за свої дії у суспільстві.
Обладнання та матеріали: фото та відео матеріали про проблеми жінки в сучасному світі та роль жінки-матері; плакати та декорації, присвячені Міжнародному жіночому дню.
Сценарій заходу
Ведучий 1
Жінка… Яке глибоке і загадкове слово. Спробуй осягни її, коли вона, як світ велична і давня, спробуй опиши, коли її вклали в одне-однісіньке слово.
Ведучий 2
Це й невинна іскра, що раптом спалахує дивовижною загравою, і страшний буревій, що гасить ту пожежу і запалює нову, ще дивовижнішу.
Ведучий 3
Це й граціозна сніжинка, що зникає від першого подиху теплого вітру, і важка гаряча сльоза, здатна розтопити вічні льодовики байдужості.
Ведучий 2
Про жінку співають пісні, ходять легенди, поети пишуть вірші і поеми. Найкращі слова на світі, найпрекрасніша музика найяскравіші квіти все це їй – жінці.
Пісня «Квіти для жінки» (Супроводжується слайдами із зображенням квітів)
Ведучий 1
Напевно, немає серед нас жодної людини, яка не знає про існування цього свята – 8 Березня. Цього дня ми вітаємо наших матусь, бабусь, сестер, учительок, подруг – усіх жінок, яких любимо, поважаємо, яким хочемо зробити приємність. Це свято весни, краси й любові.
Ведучий 2
8 березня 1908 року робітниці міста Нью – Йорк, виснажені й доведені до розпачу невимовно важкою роботою та умовами праці, вийшли на вулиці, щоб відстоювати свої права. Вони були обурені жорстокими умовами праці – необхідністю працювати по 12 – 14 годин на день за мізерну платню, а тому вирішили не йти з вулиць, аж поки хазяї заводів і фабрик не пристануть на їхні умови щодо пом’якшення умов праці. Поліція намагалася розігнати натовп, але жодні заходи не були дієвими – жінки були налаштовані рішуче. Урешті-решт роботодавці погодилися виконати основну частину вимог, і робота на підприємствах була відновлена.
Ведучий 3
Пізніше, на міжнародній конференції, присвяченій захисту прав жінок (1910 рік)німецька революціонерка Клара Цеткін запропонувала прийняти рішення щодо щорічного святкування Міжнародного жіночого дня. Повною мірою міжнародним цей день став у 1814 році, коли його одночасно відзначали жінки різних країн: Угорщини, Австрії, Нідерландів, Германії, США, Росії, Швейцарії та інших країн. Це не тільки жіночий день, але ще й свято солідарності в боротьбі за мирне співіснування людей.
Демонструється слайд-шоу «Жінки-трудівниці нашого села»
Ведучий 1
На долю жінки випадають війни, голод, нещастя. Але вона вистояла, перемогла, зберігаючи свою жіночу сутність.
Виконується пісня «Вишиванка»
Ведучий 2
Невже й посеред сьогоднішніх проблем їй потрібні мужність і сила?
Ведучий 3
І тільки злість буває геніальна,
Господь, спаси мене від доброти!
Така тепер на світі коновальня,
Що треба мати нерви, як дроти.
Демонструється слайд-шоу «Права жінки в сучасному світі»
Ведучий 1
Жінка і любов – слова-синоніми. В любові сила людини. Хоч там, що а наше життя прекрасне, бо саме життя – це вже чудо.
Ведучий 2
Жінка – це ніжність, і природність, і чутливість, материнська любов, і вміння бути господинею, створювати красу праці і побуту.
Ведучий3 Але справжня жінка – це сплав ніжності й мужності. Це добро і краса, людяність і лагідність.
Виконується вірш «А жінка в світ приходить для любові»
А жінка в світ приходить для любові!
Любити маму – поки ще мала.
Любити ляльку – тільки підросла.
А коли вперше вийшла за поріг –
Любити небо і м’який моріг,
Дім батьківський і квіти чорноброві,
Бо жінка в світ приходить для любові!
Росте вона, росте її любов,
Ростуть її бажання і надії.
І от проходять роки молодії,
І по землі вона не йде – несеться,
Сторожко прислухаючись до серця,
Що в дзвоні міст чи шелесті дібров
Підкаже їй: - Прийшла твоя любов!
Це ж та любов, що перша і остання!
Такої ще ні в кого не було!
До неї підступить не сміє зло!
Вона яркіш, ніж сотня сонць сія!
Вона твоя! Вона лише твоя!
Тобі її на сотню років стане!
Це ж та любов, що перша і остання!
І відшумів весільний водограй.
Та знову як же світу не радіти,
Коли народжуються в тебе діти!
І ночі всі недоспані – дарма,
Коли воно лепече вперше – МА…
І ти – свята, і в серці в тебе рай –
Хоч відшумів весільний водограй.
І попливуть літа, літа, літа.
Усіх годуєш, хоч сама голодна.
І часом нерви стримати не годна.
Та будеш захищати, як в бою,
Оту домашню каторгу свою, Хоч сум торкає очі і уста,
І хоч пливуть літа… літа… літа…
Але якби почати знов?!
Адже той борщ щоденний – то любов,
Сорочка, чисто випрана, - любов,
І ночі, що не спала ти, - любов.
І квіти, що посіяла, - любов,
І очі правнуків ясні – любов,
Вся Україна – то твоя любов,
Все так було б, якби почати знов.
Жіноча доля в світі – це любов!
Ведучий 1
Жінка вміє відчувати світ тонше, ніж чоловіки. Вона – вразливіша. Недарма в Біблії сказано, що жінка – витончена, прекрасна ваза, з якою поводитися треба з особливою бережливістю.
Ведучий 2
Вам, дорослим і не дуже, але таким прекрасним присвячується танок «Феєрія».
Ведучий 3
Любові і щастя! Радості і натхнення, дорогі представниці прекрасної половини людства!
Виконується танок «Феєрія»
Ведучий 1
Мати… Це перше слово, яке ми вимовили. Мама – це те слово, яке ми найчастіше вимовляємо у хвилини страждання і горя.
Ведучий 2
Матерів мільйони. І кожна несе в серці любов. Жінки усіх рас – сестри одна одній. Кожен скаже: «Найкраща мама – моя мама, бо безмежна її ніжність, хто б вона не була, де б не жила…»
Ведучий 3
Дивлюся у теплі неньчині очі, в яких одсвічує блакить рідної землі. І думаю про святе призначення жінки, матері, дружини в цьому світі.
Демонструється соціальний відеоролик «Мама»
Ведучий 1
Чоловік стає на коліна лише в трьох випадках: щоб напитися води з джерела, зірвати квітку для коханої і щоб вклонитися матері. І я низько вклоняюся вам, і не тому, що сьогодні 8 Березня, а тому, що ви – жінки. Це ваші муки дають нове життя. Це ваші безсонні ночі роблять з безпорадних крикунів старанних дівчаток і безстрашних хлопчиків. Це ваше велике терпіння, ваші руки і ваші серця виховують з дівчаток і хлопчиків прекрасних і благородних дівчат і юнаків. Це ваші турботи, ваш труд, ваша любов благословляють їх на подвиги в ім’я життя на землі.
Ведучий 2
Кланяюсь тобі, мати роду людського, ім’я якій – жінка.
Ведучий 3
Миру і щастя дому твоєму, сім’ї твоїй, роду твоєму. Миру і щастя землі, по якій ти ідеш – Жінко!
Виконується пісня (танець) «Хай живе надія»

Сценарій свята
“Наші перші колективні успіхи”
Учасники: учні 5 класу, батьки, класний керівник
Мета:
· Сприяти успішному протіканню процесу адаптації учнів до навчання на ІІ ступені, формуванню у них поваги до норм і цінностей життя школярів;
· Сприяти згуртуванню класного колективу, розвитку у п’ятикласників умінь планувати, здійснювати, аналізувати і оцінювати спільну діяльність;
· Виявити потенційних організаторів класних справ, розвивати творчі здібності
Класнийкерівник: Швидко плине час, і ось минуло вже майже 5 місяці, як у нашій великій шкільній родині з’явився шумний, невгамовний клас непосидючих бешкетників і веселих щебетух, фантазерів і мрійників, задавак і задир, одним словом – звичайних п’ятикласників. Отже, зустрічайте винуватців нашого свята.
Класнийкерівник: Швидко плине час, і ось минуло вже майже 5 місяці, як у нашій великій шкільній родині з’явився шумний, невгамовний клас непосидючих бешкетників і веселих щебетух, фантазерів і мрійників, задавак і задир, одним словом – звичайних п’ятикласників. Отже, зустрічайте винуватців нашого свята.
( Під музику виходять п’ятикласники з буквами «МИ ВЖЕ П’ЯТИКЛАСНИКИ )
П’ятикласники:
1.Ми – Меткі та Милі
2Веселі,
3. Життєрадісні,
4. Енергійні,
5. Пунктуальні ( а це що? – та щось хороше! ),
6. ну просто Янголи ( ну хоч іноді! ),
7. ТИхі ( але не всі! ), 8Кмітливі,
9 Лагідні, 10. Активні і Симпатичні,
11.НИзенькі і високі, 12.КИрпаті і не дуже.
Разом: МИ ВЖЕ П’ЯТИКЛАСНИКИ !
Учень:
Розказати про себе
Ми зібрались в цім залі.
Хочем вам показати,
Якими учнями стали.
Учениця:
Розказати, що знаємо,
Показати, що вміємо,
Що ми вже не малі,
А справжні школярі.
( «Частушки» у виконанні учнів 5 класу )
ЧАСТУШКИ
1. У девчонок в нашем классе
Кудри завитые.
И девчонки в нашем классе
Самые крутые.
2. Даша, Іра, Інна, Тома
Непосидючі навіть вдома,
А Аріна в школі скаче,
Ну, а Віра… ні, не плаче.
3. Молодцы мальчишки наши,
Нас в обиду не дают.
Говорят, что если надо,
Они сами нас побьют.
4. Діма, Владік і Богдан,
Всі залізли на паркан.
Дмитро, Ігор і Владислав
На планшеті у футбол грав.
5. Інна книг читає мало,
В неї завжди справи є.
Книгу цілий рік тримала,
Ні рядка не прочитала.
6. У Димона нет терпенья,
Он урок не доучил,
И за полстихотворенья
Полчетверки получил.
7. Ігор наш голкіпер спритний
Ловить хлопець кожен м’яч.
А в диктанті він помилки
Пропускає, хоч ти плач!
8. На уроці малювання
Малювали ми слона,
У Богдана на весь аркуш,
Лиш одна його спина.
9. Щоб уроки ми сприймали
З пам’яттю проблем не мали.
Після школи на гуртки
Ми всі ходим залюбки.
10. Зарубіжна буде в нас –
Дуже любимо цей клас,
Де поети на стіні
З року в рік висять німі.
11. Навчатись на відмінно
Ми будемо від нині.
Батькам своїм на радість
На славу Україні!
12. Мы частушки вам пропели
Хорошо ли, плохо ли.
А теперь мы вас попросим,
Чтобы вы похлопали.
Учениця:
Ми дуже любимо малювати,
Ми готувалися до свята.
До вашої уваги, гляньте,
Малюнки наші різнобарвні.
____________Стенд Презентація малюнків, виробів______________
Учень:
Гарно вміють дівчата
В нашім класі співати,
І усіх своїм співом
Можуть зачарувати.
Пісня_________________________________
Учениця:
Хлопці від дівчат і на крок не відстають,
- Нумо, всі в танок! – мерщій зовуть.
Флеш-моб Танок _______2 + 4 + 6 = Клас!!!_______
Учень:
Поспівали, потанцювали. Давайте, ще в ігри пограємо.
Гра «Пазли»
Всі ви, напевне, знаєте гру «Пазли». Давайте спробуємо скласти нашу Чарівну картинку, яка поділена на 6 закритих, пронумерованих фрагменти. Мені потрібно 6 учасників. Для того, щоб відкрити кожний фрагмент, необхідно відгадати загадку. Ви називаєте номер фрагменту, я зачитую загадку, ви думаєте і відповідаєте, якщо відповідь правильна я відкриваю фрагмент, якщо ні, попросимо допомоги у глядачів. Почали.
1. Вийшла звідкись гарна дівка. 2.Зоря – зірниця, красна дівиця,
На ній квітка - семицвітка; По небу гуляла, плакала – ридала,
А де з річки воду брала, Місяць бачив – не підняв,
Там коромисло зламала. (веселка) Сонечко встало і забрало. (роса)
3. Всі його люблять, всі його чекають. 4. Круглий, гарний і легенький, високо літає.
А хто подивиться – кожен скривиться. (сонце) Йому діти дуже раді, бо ним кожен грає. (м’яч)
5. Мию, мию без жалю, 6. Що біжить без спочину,
Мию там, де брудно. Не стає ні на хвилину,
А купатись не люблю, Не старіє, не вмирає,
Бо від того худну. (мило) А все нищить, забирає? (час)
Які ми молодці!!! Картинку відкрили!!!
Учениця:
У нас, у класі є учні, які дуже полюбляють математику, але це ж і не дивно…Дивіться самі.
Гра № 1 «Відгадаю цифру»
Два учні. 1 учень. – Задумай число, а краще цифру. Потім задумане число помнож саме на себе. До отриманого результату додай подвоєне задумане число і ще 1. Тепер оголоси мені результат зроблених математичних дій. Ти задумав цифру _______. Так?
2 учень – Я можу відгадати цифри трьох бажаючих із залу.
Учень:
Що там цифри. Я таке бачив!!!
Гра № 2 «Знайду монету»
(Стіл, за столом сидить три учні.) Я кладу на стіл монету. Кожному з учнів називаю порядковий номер, починаючи з одиниці.(1, 2, 3). Я відвернусь, а хтось із вас забере монету, що лежить на столі. Коли це буде зроблено, я пропоную вам зробити деякі підрахунки. Подвоїти порядковий номер того,хто взяв монету, а до добутку додати число 5 і помножити отриману суму на 5. Усіх у вас однаковий результат. Назвіть мені результат, а я скажу у кого моя монета.
Гра для глядачів «Хто що взяв?»
За столом три учасника, у кожного свій номер (1, 2, 3). На столі лежать предмети, які також мають порядкові номери (1, 2, 3). Я відвернусь, а ви візьмете по одному предмету, запам’ятайте його номер і заховайте. Я повертаюсь. Перший гравець порядковий номер взятого предмета помнож на 3, другий гравець - порядковий номер взятого предмета помнож на 10, а третій - порядковий номер взятого предмета помнож на 12. Після цього додайте одержані добутки і назвіть мені результат, а я скажу хто який предмет узяв.
Листи в майбутнє Класний керівник: Ось і закінчився наш навчальний день. Ми зараз будемо відправляти листи, але листи не прості … Ми зробимо капсулу часу, запакуємо в неї наші листи і відкриємо її тільки через 6 років на святі Останнього дзвоника.
(Діти вкидають у капсулу заздалегідь підготовлені листи із мріями.)
Пісня ________________________________________________________________
Класний керівник: Ми дякуємо всім учасникам нашого свята. Ви довели нам, що до дружної шкільної родини ввійшли розумні, талановиті й винахідливі учні. Ми дуже раді цьому і сподіваємося, що й надалі ви виявлятимете найкращі свої якості. Наше свято добігло кінця, дякуємо всім за увагу.
Пісня
Настоящий верный друг
Дружба крепкая не сломается,
Не расклеется от дождя и вьюг.
Друг в беде не брусит, лишнего не спросит
Вот, что значит настоящий, верный друг!
Мы посоримся и помиримся,
«Не розлить водой» - шутят все вокруг.
В полдень или в полночь,
Друг придёт на помощь –
Вот, что значит настоящий, верный друг!
Друг всегда меня сможет выручить,
Если что-нибудь приключится вдруг.
Нужным быть кому-то
В трудную минуту –
Вот, что значит настоящий, верный друг!
Комментариев нет:
Отправить комментарий