6 клас


Календарно - тематичнепланування з математики, 6 клас
(інклюзивне навчання) 3 години на тиждень
І семестр – 48 години
№ з/п
Дата
Тема уроку
Мета уроку
Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000 (повторення)
1
2.09
Повторення нумерації в межах 1000.
Додавання в межах 1000, коли сума одиниць одного з розрядів ≥ 10. Назви компонентів і результати дії додавання
Повторити нумерацію в межах 1000, додавання в межах 1000. Повторити назви компонентів додавання та результат додавання.
2
4.09
Віднімання в межах 1000, коли одиниці зменшуваного дорівнюють 0 або число їх менше ніж у від’ємнику. назва компонентів. перевірка віднімання додаванням.
Повторити усно і письмово як віднімати без переходу із переходом через розряд в межах 1000. Повторити компоненти при відніманні. Нагадати, як перевірити результат віднімання додаванням
3
6.09
Додавання в межах 1000, коли сума одиниць кількох розрядів ≥ 10. Перевірка додавання відніманням.
Повторити усно і письмово як додавати без переходу із переходом через розряд в межах 1000. Повторити компоненти при додаванні. Нагадати, як перевірити результат  додавання відніманням.
4
9.09
Віднімання, коли доводиться позичати і десяток і сотню (зменшуване закінчується двома нулями або нуль стоїть в середині його).
Повторити усно і письмово як віднімати в межах 1000, коли доводиться позичати і десяток і сотню. Опрацювання техніки усного віднімання.
5
11.09
Знаходження невідомого зменшуваного. Знаходження невідомого доданка.
Повторити назви компонентів дії віднімання та додавання, правило знаходження невідомого зменшуваного, доданка; формувати уміння застосовувати ці правила для розв’язування.
6
13.09
Знаходження невідомого від’ємника.
Ознайомити учнів із задачами на знаходження невідомого від’ємника, довести до свідомості учнів,що задачі на знаходження невідомого від’ємника розв’язуються дією віднімання
7
16.09
Додавання та віднімання в межах 1000.
Повторити правила вміння і додавання,розв’язуватиприклади та задачі на додавання і віднімання в межах 1000; удосконалювати обчислювальніздібності.
8
18.09
Контрольна робота №1
Перевірити якість засвоєння основних моментів теми «Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000» шляхом проведення контрольної роботи. Вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Усна і письмова нумерація в межах 10000
9
20.09
Нумерація в межах 10000. Розрядна таблиця. Утворення, запис і читання чисел в межах 10000.
Ознайомити учня з  читанням і записом числа, які складаються з круглих тисяч, тисяч і сотень, тисяч, сотень, десятків, тисяч, сотень, десятків і одиниць;

10
23.09
Порівняння розрядних одиниць із однаковою цифрою (2-20-200-20000)
Порівняння чисел
Навчити рахувати в прямому і зворотньому порядку одиницями і рівними числовими групами; порівнювати  розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів.
11
25.09
Десятковий склад чисел.
Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень, тисяч в числі.
Навчити учня визначати кількість розрядних одиниць і загальну кількість одиниць, десятків, сотень, тисяч у числі.

12
27.09
Парні і непарні числа
Ознайомити учня з парними і непарними числами; учити  додавати і відні­мати двоцифрові числа без переходу через десяток виду 13 + 4; 16 – 3; розвивати мислення, навички додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією, вміння розв’язувати задачі
13
30.09
Розв’язування вправ
Систематизувати та поглибити знання учня з даної теми. Перевірити стан засвоєння теми «Усна і письмова нумерація в межах 10000».
14
2.10
Контрольна робота №2
Перевірити якість засвоєння основних моментів теми «Усна і письмова нумерація в межах 10000» шляхом проведення контрольної роботи. Вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Додавання та віднімання без переходу і з переходом через розряд
15
4.10
Додавання багатоцифрових чисел без переходу через розряд. Назви компонентів і результату дії додавання.
Вдосконалювативміннярозв’язуватиприклади та задачі на додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд; розвиватиобчислювальніздібності.
16
7.10
Додавання багатоцифрових чисел з переходом через розряд. Назва компонентів і результату дії додавання. Переставний закон додавання.
Ознайомитиучня з прийомомписьмовогододаваннятрицифрових чисел з переходом через розряд; формуватинавичкиписьмовогододавання і відніманнятрицифрових чисел; розвиватиувагу, мислення.
17
9.10
Віднімання без переходу  через розряд. Назва компонентів і результату дії віднімання
Удосконалити вміння віднімати без переходу  через розряд.  Пригадати назви компонентів і результату дії віднімання.
18
11.10
Віднімання з переходом через розряд в одному випадку. Назва компонентів і результату дії віднімання.
Домогтися засвоєння правил віднімання з переходом через розряд в одному випадку.  Повторити назви компонентів і результату дії віднімання.
19
16.10
Віднімання з переходом через розряд у кількох випадках.
Домогтися засвоєння правил віднімання з переходом через розряд у кількох випадках.
20
18.10
Віднімання, коли у зменшуваному є один або кілька нулів і стоять вони на різних місцях.
Формувати вміння учня віднімати, коли у зменшуваному є один або кілька нулів і стоять вони на різних місцях.
21
21.10
Знаходження невідомого доданка. Знаходження невідомого зменшуваного.

Ознайомити учня з правилом знаходження невідомого доданка. Повторити правило перевірки додавання відніманням. Ознайомити учня з правилом знаходження невідомого зменшуваного.
22
23.10
Знаходження невідомого від’ємника.
Ознайомити учня з правилом знаходженняневідомого від’ємника.
23
25.10
Контрольна робота №3
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Додавання та віднімання без переходу і з переходом через розряд». Вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Множення в межах 10000
24
4.11
Множення на одноцифрове число в межах 1000.
Назва компонентів і результату дії множення (повторення)
Сформувати вміння множити на одноцифрове число в межах 1000. Повторити назви компонентів і результату дії множення.
25
6.11
Множення на одноцифрове число без переходу через розряд із переходом в одному випадку. Назва компонентів.
Удосконалити вміння множити на одноцифрове число без переходу через розряд із переходом в одному випадку. Повторити назви компонентів і результату дії множення.
26
8.11
Множення на одноцифрове число з переходом через розряд у кількох випадках.
Сформувати вміння множити на одноцифрове число з переходом через розряд у кількох випадках.
27
11.11
Переставний закон множення.
Домогтися засвоєння переставної властивості множення; сформувати вміння використовувати ці властивості під час обчислення значень виразів
28
13.11
Множення на одноцифрове число, коли нулі стоять в кінці множеного.
Формувати вміння множити на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд, коли в середині множеного є нулі.
29
15.11
Порядок дій. Круглі дужки.
Множення на одиницю з нулями.
Повторити порядок дій у виразі. Познайомити з прикладами, в яких є дужки. Удосконалити вміння множити на одиницю з нулями.
30
18.11
Контрольна робота №4
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Множення в межах 10000». Вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Ділення в межах 10000.
31
20.11
Ділення на одноцифрове число в межах 1000. Назва компонентів (повторення).
Узагальнити та систематизувати вміння учня в діленні на одноцифрове число в межах 1000. Повторити назви компонентів і результату дії ділення.
32
22.11
Ділення на одноцифрове число, коли всі розряди діленого діляться на дільник без остачі.
Формувати вміння ділити на одноцифрове число, коли всі розряди діленого діляться на дільник без остачі.
33
25.11
Ділення на одноцифрове число, коли один з розрядів не ділиться без остачі, а в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому.
Перевірка ділення.
Формувати вміння ділитина одноцифрове число, коли один з розрядів не ділиться без остачі, а в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому. Перевірка дії ділення множенням.
34
27.11
Ділення на одноцифрове число, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздроблювати тисячі, сотні, десятки і в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому.
Сформувати вмінняділитина одноцифрове число, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздроблювати тисячі, сотні, десятки і в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому.
43
29.11
Ділення на одноцифрове число, коли одиниці тисяч не діляться на дільник, і в частці одержуємо на одну цифру менше, ніж у діленому.
Сформувати вміння ділитина одноцифрове число, коли одиниці тисяч не діляться на дільник, і в частці одержуємо на одну цифру менше, ніж у діленому.
35
2.12
Ділення на одноцифрове число, коли не всі розряди діляться на дільник, і в частці замість деяких розрядів одержуємо нулі.
Сформувати вміння ділитина одноцифрове число, коли не всі розряди діляться на дільник, і в частці замість деяких розрядів одержуємо нулі.
36
4.12
Ділення на одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів.
Сформувати вміння ділитиДілення на одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів.
37
6.12
Ділення на одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів.
Сформувати вміння ділитина одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів.
38
9.12
Знаходження невідомого множника. Знаходження невідомого діленого.

Ознайомити учня з правилом знаходження невідомого множника. Ознайомити учня з правилом знаходження невідомого діленого. Удосконалити вміння ділити на одиницю з нулями.
39
11.12
Контрольна робота №5
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Ділення в межах 10000». Вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число.
40
13.12
Множення простих і складених іменованих чисел без перетворення.
Домогтися засвоєння правила множення простих і складених іменованих чисел без перетворення.
41
16.12
Множення простих і складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням.
Домогтися засвоєння правила множенняпростих і складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням.
42
18.12
Розв’язування вправ
Узагальнити вміння розв’язувати задачі, які передбачають виконання множення  іменованих чисел.
43
20.12
Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням.
Сформувати вміння ділити прості іменовані чисел з роздробленням і перетворенням.
44
23.12
Ділення складених іменованих чисел з роздробленням і перетворенням.
Сформувати вміння ділити складені іменовані чисел з роздробленням і перетворенням.
45

Множення і ділення простих і складених іменованих чисел.
Удосконалити вміння розв’язувати задачі, , що передбачають множення і ділення простих і складених іменованих чисел.
46

Розв’язування вправ
Удосконалити вміння застосовувати правила множення та ділення іменованих чисел правил до розв’язування задач.
47
27.12
Контрольна робота №6
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число». Вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.


































Геометричний матеріал
58

Види ліній: прямі, криві, ламані.
Відрізок. Побудова відрізків.
Ознайомити учня з поняттям пряма, крива, ламана, відрізок. Навчити будувати відрізки.
59

Додавання і віднімання відрізків.
Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок.
Ознайомити з поняттям додавання і віднімання відрізків, збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок.
60

Поділ відрізка на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки.
Мірило.
Навчити учня ділити відрізок на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки. Ознайомити з поняттям «мирило».
61

Розв’язування вправ
Удосконалювати вміння у побудові прямих, кривих, ламаних, відрізків. Навчити розв’язувати вправи, які передбачають використання геометричного матеріалу.
62

Напрямки прямих ліній: вертикальний, горизонтальний, похилий.
Познайомити учня з напрямком прямих ліній: вертикальні, горизонтальні, похилі. Навчити будувати їх. Навчити розв’язувати вправи, які передбачають використання геометричного матеріалу.
63

Взаємно перпендикулярні прямі. Побудова їх.
Познайомити учня з взаємно перпендикулярними  прямими . Навчити будувати їх.
64

Розв’язування вправ
Удосконалити вміння у побудові прямих різного напрямку


Комментариев нет:

Отправить комментарий