Календарно - тематичнепланування з математики, 6 клас
(інклюзивне навчання) 3 години на тиждень
І семестр – 48 години
№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Мета уроку
|
||
Усне і письмове додавання і
віднімання чисел у межах 1000 (повторення)
|
|||||
1
|
2.09
|
Повторення
нумерації в межах 1000.
Додавання в межах
1000, коли сума одиниць одного з розрядів ≥ 10. Назви компонентів і
результати дії додавання
|
Повторити
нумерацію в межах 1000, додавання в межах 1000. Повторити назви компонентів
додавання та результат додавання.
|
||
2
|
4.09
|
Віднімання в
межах 1000, коли одиниці зменшуваного дорівнюють 0 або число їх менше ніж у
від’ємнику. назва компонентів. перевірка віднімання додаванням.
|
Повторити усно і
письмово як віднімати без переходу із переходом через розряд в межах 1000. Повторити компоненти при відніманні. Нагадати,
як перевірити результат віднімання додаванням
|
||
3
|
6.09
|
Додавання в межах
1000, коли сума одиниць кількох розрядів ≥ 10. Перевірка додавання
відніманням.
|
Повторити усно і
письмово як додавати без переходу із переходом через розряд в межах 1000. Повторити компоненти при додаванні. Нагадати,
як перевірити результат додавання
відніманням.
|
||
4
|
9.09
|
Віднімання, коли
доводиться позичати і десяток і сотню (зменшуване закінчується двома нулями
або нуль стоїть в середині його).
|
Повторити усно і
письмово як віднімати в межах 1000, коли доводиться позичати і десяток і
сотню. Опрацювання техніки усного віднімання.
|
||
5
|
11.09
|
Знаходження
невідомого зменшуваного. Знаходження невідомого доданка.
|
Повторити назви
компонентів дії віднімання та додавання, правило знаходження невідомого
зменшуваного, доданка; формувати уміння застосовувати ці правила для
розв’язування.
|
||
6
|
13.09
|
Знаходження
невідомого від’ємника.
|
Ознайомити учнів
із задачами на знаходження невідомого від’ємника, довести до свідомості
учнів,що задачі на знаходження невідомого від’ємника розв’язуються дією
віднімання
|
||
7
|
16.09
|
Додавання та
віднімання в межах 1000.
|
Повторити правила
вміння і додавання,розв’язуватиприклади та задачі на додавання
і віднімання в межах 1000; удосконалювати обчислювальніздібності.
|
||
8
|
18.09
|
Контрольна робота №1
|
Перевірити якість
засвоєння основних моментів теми «Усне і письмове додавання і віднімання
чисел у межах 1000» шляхом проведення контрольної роботи. Вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати
вміння працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
|
||
Усна і письмова нумерація в
межах 10000
|
|||||
9
|
20.09
|
Нумерація в межах
10000. Розрядна таблиця. Утворення, запис і читання чисел в межах 10000.
|
Ознайомити учня з читанням і
записом числа, які складаються з круглих тисяч, тисяч і сотень, тисяч,
сотень, десятків, тисяч, сотень, десятків і одиниць;
|
||
10
|
23.09
|
Порівняння
розрядних одиниць із однаковою цифрою (2-20-200-20000)
Порівняння чисел
|
Навчити рахувати в прямому і зворотньому порядку одиницями і рівними
числовими групами; порівнювати
розрядні одиниці і числа сусідніх розрядів.
|
||
11
|
25.09
|
Десятковий склад
чисел.
Визначення
кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень,
тисяч в числі.
|
Навчити учня визначати кількість розрядних одиниць і загальну кількість
одиниць, десятків, сотень, тисяч у числі.
|
||
12
|
27.09
|
Парні і непарні
числа
|
Ознайомити учня з парними і непарними числами; учити додавати і віднімати
двоцифрові числа без переходу через десяток виду 13 + 4; 16 – 3; розвивати
мислення, навички додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією, вміння
розв’язувати задачі
|
||
13
|
30.09
|
Розв’язування
вправ
|
Систематизувати
та поглибити знання учня з даної теми. Перевірити стан засвоєння теми «Усна і
письмова нумерація в межах 10000».
|
||
14
|
2.10
|
Контрольна робота №2
|
Перевірити якість
засвоєння основних моментів теми «Усна і письмова нумерація в межах 10000»
шляхом проведення контрольної роботи. Вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння працювати
самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
|
||
Додавання та віднімання без
переходу і з переходом через розряд
|
|||||
15
|
4.10
|
Додавання багатоцифрових чисел без переходу через розряд.
Назви компонентів і результату дії
додавання.
|
Вдосконалювативміннярозв’язуватиприклади
та задачі на додавання і віднімання в межах 1000 без переходу через розряд;
розвиватиобчислювальніздібності.
|
||
16
|
7.10
|
Додавання багатоцифрових чисел з переходом через розряд.
Назва компонентів і результату дії
додавання. Переставний закон додавання.
|
Ознайомитиучня з
прийомомписьмовогододаваннятрицифрових чисел з переходом через розряд;
формуватинавичкиписьмовогододавання і відніманнятрицифрових чисел;
розвиватиувагу, мислення.
|
||
17
|
9.10
|
Віднімання без переходу через розряд. Назва компонентів і результату дії віднімання
|
Удосконалити
вміння віднімати без переходу через розряд. Пригадати назви компонентів і результату дії віднімання.
|
||
18
|
11.10
|
Віднімання з переходом через розряд в
одному випадку. Назва компонентів і результату дії віднімання.
|
Домогтися
засвоєння правил віднімання з переходом через розряд в одному випадку. Повторити назви компонентів і результату дії
віднімання.
|
||
19
|
16.10
|
Віднімання з переходом через розряд у
кількох випадках.
|
Домогтися
засвоєння правил віднімання з переходом через розряд у кількох випадках.
|
||
20
|
18.10
|
Віднімання, коли у зменшуваному є
один або кілька нулів і стоять вони на різних місцях.
|
Формувати вміння
учня віднімати, коли у зменшуваному є один або кілька нулів і стоять вони на
різних місцях.
|
||
21
|
21.10
|
Знаходження невідомого доданка.
Знаходження невідомого зменшуваного.
|
Ознайомити учня з
правилом знаходження невідомого доданка. Повторити правило перевірки
додавання відніманням. Ознайомити учня з правилом знаходження невідомого
зменшуваного.
|
||
22
|
23.10
|
Знаходження невідомого від’ємника.
|
Ознайомити учня з
правилом знаходженняневідомого від’ємника.
|
||
23
|
25.10
|
Контрольна робота №3
|
Перевірити рівень
засвоєння знань із теми «Додавання та віднімання без переходу і з переходом
через розряд». Вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння
працювати самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
|
||
Множення в межах 10000
|
|||||
24
|
4.11
|
Множення на одноцифрове число в межах
1000.
Назва компонентів і результату дії
множення
(повторення)
|
Сформувати вміння
множити на одноцифрове число в межах 1000. Повторити назви компонентів і
результату дії множення.
|
||
25
|
6.11
|
Множення на одноцифрове число без
переходу через розряд із переходом в одному випадку. Назва компонентів.
|
Удосконалити
вміння множити на одноцифрове число без переходу через розряд із переходом в
одному випадку. Повторити назви компонентів і результату дії множення.
|
||
26
|
8.11
|
Множення на одноцифрове число з
переходом через розряд у кількох випадках.
|
Сформувати вміння
множити на одноцифрове число з переходом через розряд у кількох випадках.
|
||
27
|
11.11
|
Переставний закон множення.
|
Домогтися
засвоєння переставної властивості множення; сформувати вміння використовувати
ці властивості під час обчислення значень виразів
|
||
28
|
13.11
|
Множення на одноцифрове число, коли
нулі стоять в кінці множеного.
|
Формувати вміння
множити на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд, коли в
середині множеного є нулі.
|
||
29
|
15.11
|
Порядок дій. Круглі дужки.
Множення на одиницю з нулями.
|
Повторити порядок
дій у виразі. Познайомити з прикладами, в яких є дужки. Удосконалити вміння
множити на одиницю з нулями.
|
||
30
|
18.11
|
Контрольна робота №4
|
Перевірити рівень
засвоєння знань із теми «Множення в межах 10000». Вдосконалювати
обчислювальні навички; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати
культуру оформлення письмових робіт.
|
||
Ділення в межах 10000.
|
|||||
31
|
20.11
|
Ділення на одноцифрове число в межах 1000.
Назва компонентів (повторення).
|
Узагальнити та
систематизувати вміння учня в діленні на одноцифрове число в межах 1000. Повторити
назви компонентів і результату дії ділення.
|
||
32
|
22.11
|
Ділення на одноцифрове число, коли
всі розряди діленого діляться на дільник без остачі.
|
Формувати вміння
ділити на одноцифрове число, коли всі розряди діленого діляться на дільник
без остачі.
|
||
33
|
25.11
|
Ділення на одноцифрове число, коли
один з розрядів не ділиться без остачі, а в частці одержуємо стільки цифр,
скільки в діленому.
Перевірка ділення.
|
Формувати вміння
ділитина одноцифрове число, коли один з розрядів не ділиться без остачі, а в
частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому. Перевірка дії ділення
множенням.
|
||
34
|
27.11
|
Ділення на одноцифрове число, коли в
одиниці нижчого розряду потрібно роздроблювати тисячі, сотні, десятки і в
частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому.
|
Сформувати
вмінняділитина одноцифрове число, коли в одиниці нижчого розряду потрібно
роздроблювати тисячі, сотні, десятки і в частці одержуємо стільки цифр,
скільки в діленому.
|
||
43
|
29.11
|
Ділення на одноцифрове число, коли
одиниці тисяч не діляться на дільник, і в частці одержуємо на одну цифру
менше, ніж у діленому.
|
Сформувати вміння
ділитина одноцифрове число, коли одиниці тисяч не діляться на дільник, і в
частці одержуємо на одну цифру менше, ніж у діленому.
|
||
35
|
2.12
|
Ділення на одноцифрове число, коли не
всі розряди діляться на дільник, і в частці замість деяких розрядів одержуємо
нулі.
|
Сформувати вміння
ділитина одноцифрове число, коли не всі розряди діляться на дільник, і в
частці замість деяких розрядів одержуємо нулі.
|
||
36
|
4.12
|
Ділення на одноцифрове число, коли
ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів.
|
Сформувати вміння
ділитиДілення на одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в
частці немає нулів.
|
||
37
|
6.12
|
Ділення на одноцифрове число, коли
ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів.
|
Сформувати вміння
ділитина одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в частці немає
нулів.
|
||
38
|
9.12
|
Знаходження невідомого множника.
Знаходження невідомого діленого.
|
Ознайомити учня з
правилом знаходження невідомого множника. Ознайомити учня з правилом
знаходження невідомого діленого. Удосконалити вміння ділити на одиницю з
нулями.
|
||
39
|
11.12
|
Контрольна робота №5
|
Перевірити рівень
засвоєння знань із теми «Ділення в межах 10000». Вдосконалювати обчислювальні
навички; розвивати вміння працювати самостійно; виховувати культуру
оформлення письмових робіт.
|
||
Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число.
|
|||||
40
|
13.12
|
Множення простих і складених
іменованих чисел без перетворення.
|
Домогтися
засвоєння правила множення простих і складених іменованих чисел без
перетворення.
|
||
41
|
16.12
|
Множення простих і складених
іменованих чисел з послідуючим перетворенням.
|
Домогтися
засвоєння правила множенняпростих і складених іменованих чисел з послідуючим
перетворенням.
|
||
42
|
18.12
|
Розв’язування
вправ
|
Узагальнити
вміння розв’язувати задачі, які передбачають виконання множення іменованих чисел.
|
||
43
|
20.12
|
Ділення простих іменованих чисел з
роздробленням і перетворенням.
|
Сформувати вміння
ділити прості іменовані чисел з роздробленням і перетворенням.
|
||
44
|
23.12
|
Ділення складених іменованих чисел з
роздробленням і перетворенням.
|
Сформувати вміння
ділити складені іменовані чисел з роздробленням і перетворенням.
|
||
45
|
|
Множення і ділення простих і
складених іменованих чисел.
|
Удосконалити
вміння розв’язувати задачі, , що передбачають множення і ділення простих і
складених іменованих чисел.
|
||
46
|
|
Розв’язування
вправ
|
Удосконалити вміння
застосовувати правила множення та ділення іменованих чисел правил до
розв’язування задач.
|
||
47
|
27.12
|
Контрольна робота №6
|
Перевірити рівень
засвоєння знань із теми «Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове
число». Вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати вміння працювати
самостійно; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
|
||
Геометричний матеріал
|
|||||
58
|
|
Види ліній: прямі, криві, ламані.
Відрізок. Побудова відрізків.
|
Ознайомити учня з
поняттям пряма, крива, ламана, відрізок. Навчити будувати відрізки.
|
||
59
|
|
Додавання і віднімання відрізків.
Збільшення та зменшення відрізків на
заданий відрізок.
|
Ознайомити з
поняттям додавання і віднімання відрізків, збільшення та зменшення відрізків
на заданий відрізок.
|
||
60
|
|
Поділ відрізка на дві рівні частини
за допомогою циркуля та лінійки.
Мірило.
|
Навчити учня
ділити відрізок на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки.
Ознайомити з поняттям «мирило».
|
||
61
|
|
Розв’язування
вправ
|
Удосконалювати
вміння у побудові прямих, кривих, ламаних, відрізків. Навчити розв’язувати
вправи, які передбачають використання геометричного матеріалу.
|
||
62
|
|
Напрямки прямих ліній: вертикальний,
горизонтальний, похилий.
|
Познайомити учня
з напрямком прямих ліній: вертикальні, горизонтальні, похилі. Навчити
будувати їх. Навчити розв’язувати вправи, які передбачають використання
геометричного матеріалу.
|
||
63
|
|
Взаємно перпендикулярні прямі.
Побудова їх.
|
Познайомити учня
з взаємно перпендикулярними прямими .
Навчити будувати їх.
|
||
64
|
|
Розв’язування
вправ
|
Удосконалити
вміння у побудові прямих різного напрямку
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий