Математика 10 клас

ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З АЛГЕБРИ 10 клас (рівень стандарт) 
на 2018 - 2019 навчальний рік
Календарний план складено відповідно до навчальної програми з математики 2018 р.
Мета базової загальної середньої освіти: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв'язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10 класу

Рівень стандарту
Мета базової загальної середньої освіти: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв’язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.

 Календарно-тематичний план

Алгебра та початки аналізу, 10 клас

Клас
№теми
Назва теми
Кількість годин
Кількість к.р.
 10
І.
Функції, їхні властивості та графіки
15 +5=20
1 + 1=2
ІІ.
Тригонометричні функції
18+ 5 = 23
2
IІІ.
Похідна та її застосування
14+ 5 = 19
1 + 1=2
ІV.
Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу
7+1 = 8
1

Разом:
54 +16 =70
5 + 2 =7

І семестр

I.                  Функції, їхні властивості та графіки – 20 год
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
користується різними способами задання функцій;
знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення;
встановлює за графіком функції її основні властивості;
встановлює властивості функцій;
обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені;
розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій;
моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.

№ п/п
Тема уроку
Дата
1
Найбільше і найменше значення функції. Парні і непарні функції.

2
Розв’язування вправ

3
Степенева функція з натуральним показником.

4
Степенева функція із цілим показником.

5
Розв’язування вправ

6
Самостійна робота

7
Аналіз самостійної роботи

8
Контрольна робота №1

9
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності

10
Означення кореня n-го степеня

11
Властивості кореня n-го степеня

12
Розв’язування вправ

13
Означення та властивості степеня з цілим показником.

14
Розв’язування вправ

15
Ірраціональні рівняння

16
Розв’язування вправ

17
Самостійна робота

18
Аналіз самостійної роботи

19
Контрольна робота №2

20
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності


ІІ. Тригонометричні функції – 23 год
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки;
встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі;
розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій;
ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків;
перетворює нескладні тригонометричні вирази;
застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів;
розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння.
№ п/п
Тема уроку
Дата
21
Радіанна міра кута.

22
Тригонометричні функції числового аргументу

23
Розв’язування вправ

24
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій.

25
Властивості та графіки тригонометричних функцій.

26
Розв’язування вправ

27
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного і того самого аргументу.

28
Розв’язування вправ

29
Самостійна робота

30
Аналіз самостійної роботи

31
Контрольна робота №3

32
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності

ІІ семестр
№ п/п
Тема уроку
Дата
33.
Формули додавання

34.
Розв’язування вправ

35
Формули зведення

36.
Розв’язування вправ

37.
Рівняння

38.
Рівняння .

39.
Розв’язування вправ

40.
Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних.

41.
Розв’язування вправ

42.
Самостійна робота

43.
Аналіз самостійної роботи

44.
Контрольна робота №4

45.
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності


Тема 3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ – 19год
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;
знаходить кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці;
знаходить швидкість змінення величини в точці;
диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання;
застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції;
знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин.
46.
Задачі про миттєву швидкість і дотичну до графіка функції.

47.
Поняття похідної.

48
Розв’язування вправ.

49
Правила обчислення похідних

50.
Рівняння дотичної.

51.
Розв’язування вправ.

52.
Самостійна робота

53.
Аналіз самостійної роботи

54.
Контрольна робота №5

55.
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності

56.
Ознаки зростання і спадання функції.

57.
Точки екстремуму функції.

58.
Розв’язування вправ.

59.
Найбільше і найменше значення функції

60.
Побудова графіків функцій.

61.
Розв’язування вправ. Самостійна робота

62.
Аналіз самостійної роботи

63.
Контрольна робота №6

64.
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності

Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу

65.
Функції, їхні властивості та графіки.

66.
Тригонометричні функції.

67.
Похідна та її застосування.

68.
Розв’язування завдань на повторення.

69.
Підсумкова контрольна робота (№7)

70.
 Завдання підвищеної складності. Підсумковий урок.


ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З ГЕОМЕТРІЇ 10 клас (рівень стандарт) 

на 2018 - 2019 навчальний рік

Календарний план складено відповідно до навчальної програми з математики 2018 р.
Мета базової загальної середньої освіти: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв'язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10 класу
Рівень стандарту
Мета базової загальної середньої освіти: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв’язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію. 

Календарно-тематичний планГеометрія, 10 клас


Клас
№теми
Назва теми
Кількість годин
Кількість к.р.
10
І
Паралельність прямих  і площин у просторі
17+6=23
2
ІІ
Перпендикулярність  прямих  і площин у просторі
17+6=23
2
IІІ.
Координати і вектори
10+6=16
1
ІV.
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, резервний час.
7+1=8
1

Разом:
51+19=70
6

І семестр
I.                   Паралельність прямих  і площин у просторі – 23 год
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
називає основні поняття стереометрії;
розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;
формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;
застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;
класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;
встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;
з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;
зображає фігури у просторі;
застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

№ п/п
Тема уроку
Дата
1
Повторення основних понять, аксіом і теорем із планіметрії.

2
Основні поняття стереометрії. Аксіоми.

3
Розв’язування задач

4
Просторові фігури.

5
Початкові відомості про многокутники.

6
Розв’язування задач

7
Взаємне розміщення двох прямих у просторі.

8
Розв’язування задач

9
Самостійна робота

10
Аналіз самостійної роботи

11
Контрольна робота № 1

12
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності.

13
Паралельність прямої та площини.

14
Розв’язування задач

15
Паралельність площин

16
Розв’язування задач

17
Паралельне проектування

18
Розв’язування задач

19
Розв’язування задач

20
Самостійна робота

21
Аналіз самостійної роботи

22
Контрольна робота № 2

23
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності.


II.                 Перпендикулярність  прямих  і площин у просторі – 23 год
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;
формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;
застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;
розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.



№ п/п
Тема уроку
Дата
24
Кут між прямими в просторі

25
Розв’язування задач

26
Перпендикуляр прямої та площини.

27
Розв’язування задач

28
Самостійна робота

29
Аналіз самостійної роботи

30
Контрольна робота № 3

31
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності.

32
Підсумковий урок.


ІІ семестр
№ п/п
Тема уроку
Дата
33.
Перпендикуляр і похила

34.
Розв’язування задач

35.
Кут між прямою та площиною

36.
Розв’язування задач

37.
Двогранний кут.

38.
Розв’язування задач

39.
Кут між площинами.

40.
Розв’язування задач

41.
Самостійна робота

42.
Аналіз самостійної роботи

43.
Контрольна робота № 4

44.
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності.


Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ В ПРОСТОРІ – 16 годин

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі;
усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;
виконує дії над векторами;
застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;
використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів

№ п/п
Тема уроку
Дата
45.
Декартові координати точок в просторі

46.
Розв’язування задач

47.
Вектори в просторі

48
Розв’язування задач

49.
Додавання та віднімання векторів

50.
Розв’язування задач

51.
Множення вектора на число

52.
Розв’язування задач

53.
Скалярний добуток векторів

54.
Розв’язування задач

55.
Самостійна робота

56.
Аналіз самостійної роботи

57.
Контрольна робота № 5

58.
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності.


Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу

59.
Паралельність у просторі

60.
Розв’язування задач

61.
Перпендикулярність у просторі.

62.
Розв’язування задач

63.
Координати та вектори в просторі.

64.
Розв’язування задач на повторення.

65.
Розв’язування задач

66.
Самостійна робота

67.
Аналіз самостійної роботи

68.
Підсумкова контрольна робота (№ 6)

69.
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності.

70.
Підсумковий урок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий