ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З АЛГЕБРИ 10 клас (рівень стандарт)
на 2018 - 2019 навчальний рік
Календарний план складено відповідно до навчальної програми з математики 2018 р.
Мета базової загальної середньої освіти: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв'язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10 класу
Мета базової загальної середньої освіти: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв’язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.
Алгебра та початки аналізу, 10 клас
Клас
|
№теми
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість к.р.
|
10
|
І.
|
Функції, їхні властивості та графіки
|
15 +5=20
|
1 + 1=2
|
ІІ.
|
Тригонометричні функції
|
18+ 5 = 23
|
2
| |
IІІ.
|
Похідна та її застосування
|
14+ 5 = 19
|
1 + 1=2
| |
ІV.
|
Повторення, узагальнення та систематизація матеріалу
|
7+1 = 8
|
1
| |
Разом:
|
54 +16 =70
|
5 + 2 =7
|
І семестр
I. Функції, їхні властивості та графіки – 20 год
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
користується різними способами задання функцій;
знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення;
встановлює за графіком функції її основні властивості;
встановлює властивості функцій;
обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені;
розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій;
моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
1
|
Найбільше і найменше значення функції. Парні і непарні функції.
| |
2
|
Розв’язування вправ
| |
3
|
Степенева функція з натуральним показником.
| |
4
|
Степенева функція із цілим показником.
| |
5
|
Розв’язування вправ
| |
6
|
Самостійна робота
| |
7
|
Аналіз самостійної роботи
| |
8
|
Контрольна робота №1
| |
9
|
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності
| |
10
|
Означення кореня n-го степеня
| |
11
|
Властивості кореня n-го степеня
| |
12
|
Розв’язування вправ
| |
13
|
Означення та властивості степеня з цілим показником.
| |
14
|
Розв’язування вправ
| |
15
|
Ірраціональні рівняння
| |
16
|
Розв’язування вправ
| |
17
|
Самостійна робота
| |
18
|
Аналіз самостійної роботи
| |
19
|
Контрольна робота №2
| |
20
|
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності
|
ІІ. Тригонометричні функції – 23 год
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки;
встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі;
розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій;
ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків;
перетворює нескладні тригонометричні вирази;
застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів;
розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння.
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
21
|
Радіанна міра кута.
| |
22
|
Тригонометричні функції числового аргументу
| |
23
|
Розв’язування вправ
| |
24
|
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій.
| |
25
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій.
| |
26
|
Розв’язування вправ
| |
27
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного і того самого аргументу.
| |
28
|
Розв’язування вправ
| |
29
|
Самостійна робота
| |
30
|
Аналіз самостійної роботи
| |
31
|
Контрольна робота №3
| |
32
|
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності
|
ІІ семестр
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
33.
|
Формули додавання
|
|
34.
|
Розв’язування вправ
|
|
35
|
Формули зведення
|
|
36.
|
Розв’язування вправ
|
|
37.
|
Рівняння
|
|
38.
|
Рівняння
|
|
39.
|
Розв’язування вправ
|
|
40.
|
Тригонометричні рівняння, які зводяться до
алгебраїчних.
|
|
41.
|
Розв’язування вправ
|
|
42.
|
Самостійна робота
|
|
43.
|
Аналіз самостійної роботи
|
|
44.
|
Контрольна робота №4
|
|
45.
|
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної
складності
|
|
Тема 3. ПОХІДНА ТА її ЗАСТОСУВАННЯ – 19год
Державні вимоги до
рівня загальноосвітньої підготовки учнів
розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів,
зокрема механічного руху;
знаходить кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка
функції в даній точці;
знаходить швидкість змінення величини в точці;
диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила
диференціювання;
застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів
функції;
знаходить найбільше і найменше значення
функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження
найбільших і найменших значень реальних величин.
46.
|
Задачі про миттєву швидкість і дотичну до графіка
функції.
|
|
47.
|
Поняття похідної.
|
|
48
|
Розв’язування вправ.
|
|
49
|
Правила обчислення похідних
|
|
50.
|
Рівняння дотичної.
|
|
51.
|
Розв’язування вправ.
|
|
52.
|
Самостійна робота
|
|
53.
|
Аналіз самостійної роботи
|
|
54.
|
Контрольна робота №5
|
|
55.
|
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності
|
|
56.
|
Ознаки зростання і спадання функції.
|
|
57.
|
Точки екстремуму функції.
|
|
58.
|
Розв’язування вправ.
|
|
59.
|
Найбільше і найменше значення функції
|
|
60.
|
Побудова графіків функцій.
|
|
61.
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота
|
|
62.
|
Аналіз самостійної роботи
|
|
63.
|
Контрольна робота №6
|
|
64.
|
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної
складності
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального
матеріалу
65.
|
Функції, їхні властивості та графіки.
|
|
66.
|
Тригонометричні функції.
|
|
67.
|
Похідна та її застосування.
|
|
68.
|
Розв’язування завдань на повторення.
|
|
69.
|
Підсумкова контрольна робота (№7)
|
|
70.
|
Завдання
підвищеної складності. Підсумковий урок.
|
|
ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З ГЕОМЕТРІЇ 10 клас (рівень стандарт)
на 2018 - 2019 навчальний рік
Календарний план складено відповідно до навчальної програми з математики 2018 р.
Мета базової загальної середньої освіти: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв'язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10 класу
для учнів 10 класу
Рівень стандарту
Мета базової загальної середньої освіти: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв’язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.
Календарно-тематичний планГеометрія, 10 клас
Клас
|
№теми
|
Назва теми
|
Кількість годин
|
Кількість к.р.
|
10
|
І
|
Паралельність прямих і площин у просторі
|
17+6=23
|
2
|
ІІ
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі
|
17+6=23
|
2
| |
IІІ.
|
Координати і вектори
|
10+6=16
|
1
| |
ІV.
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, резервний час.
|
7+1=8
|
1
| |
Разом:
|
51+19=70
|
6
|
І семестр
I. Паралельність прямих і площин у просторі – 23 год
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
називає основні поняття стереометрії;
розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;
формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;
застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;
класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;
встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;
з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;
зображає фігури у просторі;
застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
1
|
Повторення основних понять, аксіом і теорем із планіметрії.
| |
2
|
Основні поняття стереометрії. Аксіоми.
| |
3
|
Розв’язування задач
| |
4
|
Просторові фігури.
| |
5
|
Початкові відомості про многокутники.
| |
6
|
Розв’язування задач
| |
7
|
Взаємне розміщення двох прямих у просторі.
| |
8
|
Розв’язування задач
| |
9
|
Самостійна робота
| |
10
|
Аналіз самостійної роботи
| |
11
|
Контрольна робота № 1
| |
12
|
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності.
| |
13
|
Паралельність прямої та площини.
| |
14
|
Розв’язування задач
| |
15
|
Паралельність площин
| |
16
|
Розв’язування задач
| |
17
|
Паралельне проектування
| |
18
|
Розв’язування задач
| |
19
|
Розв’язування задач
| |
20
|
Самостійна робота
| |
21
|
Аналіз самостійної роботи
| |
22
|
Контрольна робота № 2
| |
23
|
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності.
|
II. Перпендикулярність прямих і площин у просторі – 23 год
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;
формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;
застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;
розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
24
|
Кут між прямими в просторі
| |
25
|
Розв’язування задач
| |
26
|
Перпендикуляр прямої та площини.
| |
27
|
Розв’язування задач
| |
28
|
Самостійна робота
| |
29
|
Аналіз самостійної роботи
| |
30
|
Контрольна робота № 3
| |
31
|
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності.
| |
32
|
Підсумковий урок.
|
ІІ семестр
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
33.
|
Перпендикуляр і похила
|
|
34.
|
Розв’язування задач
|
|
35.
|
Кут між прямою та площиною
|
|
36.
|
Розв’язування задач
|
|
37.
|
Двогранний кут.
|
|
38.
|
Розв’язування задач
|
|
39.
|
Кут між площинами.
|
|
40.
|
Розв’язування задач
|
|
41.
|
Самостійна робота
|
|
42.
|
Аналіз самостійної роботи
|
|
43.
|
Контрольна робота № 4
|
|
44.
|
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної
складності.
|
|
Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ В ПРОСТОРІ – 16 годин
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
користується аналогією між
векторами і координатами на площині й у просторі;
усвідомлює важливість векторно-координатного методу в
математиці;
виконує дії над
векторами;
застосовує вектори для моделювання і обчислення
геометричних і фізичних величин;
використовує координати у просторі для вимірювання відстаней,
кутів
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
45.
|
Декартові координати точок в
просторі
|
|
46.
|
Розв’язування задач
|
|
47.
|
Вектори в просторі
|
|
48
|
Розв’язування задач
|
|
49.
|
Додавання та віднімання
векторів
|
|
50.
|
Розв’язування задач
|
|
51.
|
Множення вектора на число
|
|
52.
|
Розв’язування задач
|
|
53.
|
Скалярний добуток векторів
|
|
54.
|
Розв’язування задач
|
|
55.
|
Самостійна робота
|
|
56.
|
Аналіз самостійної роботи
|
|
57.
|
Контрольна робота № 5
|
|
58.
|
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної складності.
|
|
Повторення,
узагальнення та систематизація навчального матеріалу
59.
|
Паралельність у просторі
|
|
60.
|
Розв’язування задач
|
|
61.
|
Перпендикулярність у просторі.
|
|
62.
|
Розв’язування задач
|
|
63.
|
Координати та вектори в
просторі.
|
|
64.
|
Розв’язування задач на
повторення.
|
|
65.
|
Розв’язування задач
|
|
66.
|
Самостійна робота
|
|
67.
|
Аналіз самостійної роботи
|
|
68.
|
Підсумкова контрольна робота (№ 6)
|
|
69.
|
Аналіз контрольної роботи. Завдання підвищеної
складності.
|
|
70.
|
Підсумковий урок.
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий